تخفیف!

دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2

13,392,000 تومان

دریل دیوالت مدل DWD024KS

سرعت (دور در دقیقه) 0-1500 / 0-400
گارانتی اصالت و سلامت کالا
وزن 1.18 کیلوگرم
ظرفیت سوراخکاری در فلز 10 میلیمتر
باتری (ولت) 12 ولت لیتیوم
مقایسه

توضیحات

دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2

بررسی مشخصات و کاربرد دریل شارژی چکشی مدل DCD716D2 دیوالت :

DCD716D2 یک دریل چکشی می باشد که انرژی خود را از یک باتری 12 ولتی با فناوری لیتیوم-یون تامین می کند . این دریل شارژی طراحی کم حجم و جمع و جوری دارد و با وزن بسیار کمی ساخته می شود. وزن این محصول 1.18 کیلوگرم و گشتاور آن در حالت نرم و سخت 16 و 30 نیوتن متر می باشد. برای اینکه بتوانید انواع مختلف پیچ را باز وبسته نمایید گشتاور این دریل در 15 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد. سه نظامی که بر روی دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2 قرار گرفته از نوع اتومات و 10 میلیمتر می باشد که در نتیجه می تواند سوراخی با ظرفیت 10 میلیمتر در فلزات، 20 میلیمتر در چوب و 8 میلیمتر در چوب ایجاد کند.

دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2 قابلیت ضربه زدن به سطح را نیز دارد و به دلیل مجهز بودن به گیربکس دو سرعته، سه نظام را در دو حالت مختلف به گردش در می آورد. سه نظام در حالت اول با سرعت 0 تا 400 و در حالت دوم با سرعت 0 تا 1500 دور در دقیقه به حرکت در می آید تا عمل سوراخکاری و یا باز و بسته کردن پیچ ها انجام شود. از نقاط قوت این ابزار شارژی می توان به دسته ارگونومیک و چراغ LED آن اشاره کرد که برای راحتی کاربر طراحی شده اند.

نکات ایمنی برای استفاده از دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2 :

قبل از شروع کار با دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2  می بایست یک سری نکات ایمنی را رعایت کرد. از جمله اینکه موقع کار لباس مناسب پوشیده و از زیورآلات استفاده ننمایید. از مته ای که مناسب کارتان است استفاده کنید. بهتر است برای تکان نخوردن قطعه، آن را با گیره سفت و محکم کنید. از دست خود برای نگه داشتن قطعه به هیچ عنوان استفاده نکنید. از آوردن فشار بیش از حد به دریل شارژی دیوالت خودداری کنید زیرا فشار زیاد ممکن است باعث سرخ خوردن دریل شود و یا دستگاه آسیب ببیند. پس از اتمام کار از نگه داشتن مته با دست جدا پرهیز نمایید.

روش های خرید  از طریق فروشگاه زمیران ابزار :

در صورت تمایل به خرید حضوری در طول ساعات اداری به فروشگاه زمیران ابزار واقع در میدان حسن آباد

1-خیابان امام خمینی (ره)، بن بست جمشیدخواه، پاساژ بانک ابزار، طبقه دوم، واحد46

2- خیابان امام خمینی (ره) رو به روی بیمارستان سینا پاساژ رشید 3 همکف پلاک 10

مراجعه نمایید. مدت زمان لازم برای تحویل ابزار خریداری شده به صورت اینترنتی، در شهر تهران 2 ساعت و در سایر شهرها 2 روز کاری می باشد. فروشگاه اینترنتی زمیران ابزار به سراسر کشور ارسال محصول دارد. هدف فروشگاه ابزار یراق فراهم کردن شرایطی بوده است که کاربران بتوانند به راحتی و با خاطری آسوده دست به خرید اینترنتی بزنند. ابزار فروشی زمیران ابزار در طول این سال ها همواره محصولات با کیفیت همراه با قیمت های مناسب ارائه کرده است.

قدرت : 1300 وات                                                                                   گارانتی : اصالت و سلامت کالا

سرعت (دور در دقیقه) : 0-1500 / 0-400                                                             وزن : 1.18 کیلوگرم

ظرفیت سوراخکاری در فلز : 10 میلیمتر                                                     کشور سازنده : چین (تحت لیسانس آلمان)

ظرفیت سوراخکاری در مصالح : 8 میلیمتر                                                        قابلیت چپگرد و راستگرد : دارد

ظرفیت سوراخکاری در چوب : 20 میلیمتر                                                          دور متغیر ( دیمر ) : دارد

برند :دیوالت                                                                                      گشتاور (نیوتن متر) : 16/30 نیوتن متر

توضیحات تکمیلی

قدرت

12 V

وزن

1.18 کیلوگرم

سرعت چرخش ازاد

0-1500 / 0-400 دور در دقیقه

رنگ

زرد-مشکی

لوازم همراه

دفترچه راهنما-کیف حمل

گارانتی

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

برند

دیوالت

برند

دیوالت(DeWALT)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی دیوالت مدل DCD716D2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *