تخفیف!

دریل دیوالت مدل DWD024KS

9,787,000 تومان

دریل دیوالت مدل DWD024KS

گارانتی اصالت و سلامت کالا
قدرت 750 وات
سرعت (دور در دقیقه) 0-2800
وزن 1.8 کیلوگرم
ظرفیت سوراخکاری در فلز 13 میلیمتر
مقایسه

توضیحات

دریل دیوالت مدل DWD024KS

دریل چکشی دیوالت DWD024KS همانند دریل ساده کار می کند و تفاوت آن با دریل ساده در این است که حالت ضربه ای نیز دارد. دریل دیوالت دارای موتوری با قدرت 750 وات است. دریل DWD024KS دارای سرعت متغیر است که سرعت آن از 0-2800 دور دقیقه می باشد. وزن دریل معادل 3.4 کیلوگرم است. مقدار نیروی گشتاور این دستگاه 8.6 نیوتن متر است و ظرفیت سوراخکاری به وسیله این ابزار در فلز 13 میلی متر ، در بتن 16 میلی متر و در چوب 25 میلی متر  است . نرخ تعداد ضربه ها توسط این دریل DWD024KS دیوالت 0-47600 در دقیقه می باشد. سایز سه نظام دریل دیوالت 1.5-13 میلی متر است. از دیگر قابلیت های این دستگاه دریل دیوالت می توان به قابلیت چپگرد و راستگرد بودن آن اشاره کرد. یکی از ابزار آلات پر کاربرد صنعتی دریل چکشی می باشد.

به وسیله دریل ضربه ای دیوالت می توان کارهایی نظیر سوراخ کردن اجسام،دیوار و مصالح ساختمانی را انجام داد. به وسیله دریل DWD024KS دیوالت می توان سوراخ هایی با قطر زیاد ایجاد کرد. در واقع چکش زنی و ضربات پی در پی باعث می شود که قدرت نفوذ زیاد شده و سوراخ کاری آسان تر انجام گیرد. از دریل چکشی در مشاغلی مانند تاسیسات و کارگاه های ساختمانی استفاده زیادی می شود. دریل چکشی 13 میلی متری دیوالت باعث کاهش مصرف انرژی و زمان کاربر می شود. بهتر است قبل از شروع به کار با عملکرد صحیح دریل مدل DWD024KS دیوالت آشنا شده و از آن به طور صحیح استفاده کنید تا دستگاهی با طول عمر بالا داشته باشید. قبل از شروع کار از قرار گرفتن سه نظام به صورت محکم اطمینان حاصل کنید. قبل از اینکه دریل ضربه ای دیوالت را به برق بزنید، از خاموش بودن مطمئن شوید زیرا گردش موتور ممکن است به کاربر آسیب برساند.

بر اساس نوع صفحه ای که می خواهید سوراخ کنید باید مته مناسب را انتخاب کنید.دقت کنید در هنگام کار کردن با دریل دیوالت مدل DWD024KS از مته کند استفاده نکنید زیرا به دستگاه فشار زیادی وارد می شود و باعث خراب شدن دستگاه می شود. در هنگام کار از فشار آوردن بیش از حد به دریل و انداختن وزن خود بر روی دستگاه اجتناب کنید. اگر قصد تعویض مته و یا تمیز کردن دستگاه را دارید آن را از برق خارج کرده سپس اقدام به تعویض کنید. هنگامی که کارتان با دریل تمام شد به سر مته دست نزنید زیرا مته به شدت داغ است. از سیم و کابل برق دریل دیوالت مدل DWD024KS برای جا به جایی استفاده نکنید  زیرا در طول زمان موجب قطع شدن سیم دریل می شود.

روش های خرید  از طریق فروشگاه زمیران ابزار :

در صورت تمایل به خرید حضوری در طول ساعات اداری به فروشگاه زمیران ابزار واقع در میدان حسن آباد

1-خیابان امام خمینی (ره)، بن بست جمشیدخواه، پاساژ بانک ابزار، طبقه دوم، واحد46

2- خیابان امام خمینی (ره) رو به روی بیمارستان سینا پاساژ رشید 3 همکف پلاک 10

مراجعه نمایید. مدت زمان لازم برای تحویل ابزار خریداری شده به صورت اینترنتی، در شهر تهران 2 ساعت و در سایر شهرها 2 روز کاری می باشد. فروشگاه اینترنتی زمیران ابزار به سراسر کشور ارسال محصول دارد. هدف فروشگاه ابزار یراق فراهم کردن شرایطی بوده است که کاربران بتوانند به راحتی و با خاطری آسوده دست به خرید اینترنتی بزنند. ابزار فروشی زمیران ابزار در طول این سال ها همواره محصولات با کیفیت همراه با قیمت های مناسب ارائه کرده است.

 

 

قدرت : 750 وات                                                                                   گارانتی : اصالت و سلامت کالا

سرعت (دور در دقیقه) : 0-2800                                                                     وزن : 1.8 کیلوگرم

ظرفیت سوراخکاری در فلز : 13  میلیمتر                                                     کشور سازنده : هند (تحت لیسانس آلمان)

ظرفیت سوراخکاری در مصالح : 16 میلیمتر                                                  قابلیت چپگرد و راستگرد : دارد

ظرفیت سوراخکاری در چوب : 25  میلیمتر                                                  دور متغیر ( دیمر ) : دارد

سایز سه نظام :1.5-13 میلیمتر اتوماتیک                                                    برند :دیوالت          

 

توضیحات تکمیلی

قدرت

750W

وزن

1.8KG

سرعت چرخش ازاد

0-2800

رنگ

زرد-مشکی

لوازم همراه

دفترچه راهنما-کیف حمل

گارانتی

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

برند

دیوالت

برند

دیوالت(DeWALT)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل دیوالت مدل DWD024KS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *